Kan man säga att man är frisk nu...eller?

Yo dudes! Det va tamme sjutton inte igår.. och inte i förrgår heller! Men nu är jag back on track, nästan i alla fall. Har vart sjuk nu i 2 helvetiska veckor ska ni veta. Åkte på en jädra influensa samt körtelfeber och skit. Nästan 40 graders feber och ja.. resten kan ni tänka er själva. Inte roliga veckor. I måndags va jag till sjukan och tog ett par prover och skit och skulle få utskriven pencillin, vilket jag trodde va på en gång men nu i eftermiddags ringde dom och sa att jag skulle hämta den. Ja mena? Hello... jag har liksom lite ont i bihålorna och lite trött sådär men annars frisk? men ja.. tydligen har man skiten kvar i sig så det måste bli riktigt renat i kroppen typ. Så nu lär jag ta nå tabletter i 10..ja 10!??!! dagar innan allt är över.. 3 om dagen, har aldrig tagit sånt förr därför blir jag så uppspelt, ni som tagit det vet nog vad ja snackar om.. och tog en tablett, (jag som trodde det var flytande) för en stund sedan, och helvete asså! Det smakar ju öra!?.. eeuw!

Shiet vad jag skriver nu.. känner att det var längesen och mkt att ta igen haha. Men ska försöka göra bloggen mer seriös också. Skriva lite mer, fixa den underbart fina headern jag har osv. Hoppas jag håller mitt ord nu! Men så länge...simma lugnt! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0