Fredag

Ja..jag stannade hemma från skolan både torsdag och fredag nu eftersom jag vill verkligen vila ut ordentligt till veckan som kommer. Men shit the same, fredag idag och jag har inga planer.. sitter bara och laddar för IDOL FINALEN ikväll haha?. Liskom gud Erik måste ju vinna skiten med hans röst och utstrålning.. Jädra unge asså att vara så himla bra! :)
Men men nog om det, får se om jag drar till boänge eller om jag blir här hemma, har inte riktigt bestämt mig. Nu sitter jag och funderar på vad som kommer härnäst? har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt...men slutar väl med film som alltid.

Jag skriver mer inlägg senare vad jag tror i alla fall, men nu får ni ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0