Imhere.

Äntligen sett 17 Again nu, och hur jävla underbar är den inte då? Med Zac Efron, men gud man får fan aldrig nog av grabben, Gah!? Ja, som ni märker har jag struntat totalt i bloggen ett tag, jo visst ändrade designen lite men wtf. . Har ingen större lust till att skriva i den nu heller. Kommer helt enkelt igång med den tills skolan början kan jag tänka mig. Då ska jag dela med mig av alla bilder från hela min semester också!

Imorgon bär jag och Emelie av till Sthlm och stannar där i ett par dagar på Scandic. Kommer bli skönt att få åka iväg lite nu innan skolstarten. 24 börjar man iaf, ungefär 2 veckor kvar så det känns rätt stabilt än så länge.

Ikväll händer inte mkt, ska packa lite tills vi åker imorgon och sen blir det nog att titta på 17 Again igen och Twilight ska jag slänga in där med.
Nu vet ni vart jag håller hus iaf, och ha det fruktansvärt bra!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ska också till sthlm imon ;)

2009-08-11 @ 19:33:53
Postat av: Sofie

NEJ :D, hur länge då? :)

2009-08-11 @ 21:12:09
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej gumms! :) saknar dig fan! :/ vi måste ses snart tycker jag annars kommer jag att dö!! miss you:)<3

2009-08-12 @ 14:30:20
Postat av: Sofie

Sv Amanda:



HEJ BÄSTA!, saknar dej med! :( jaaa det måste vi, det va ju år och dagar sedan!! Älskardej<3 :)

2009-08-16 @ 16:47:46
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0