VALBO

Nu är man hemma efter en bra dag i valbo med Emmi. Mkt skratt och vi fick hem en del grejer till oss själv även. Jag köpte en topp från Gina Tricot, topp från BikBok, Cardigan från VeroModa och ni vet sånna där coola leggins som det är vitt där bak och svart där fram på från Gina Tricot.
När vi skulle hem spöregnade det såklart och innan vi steg på bussen satt vi oss inne på donken och tog en varsin cola.

Well well ikväll kommer det nog bli en massa filmtittande bara eftersom det inte är ett piss på tvn som det ser ut. Men film och cola och mys är riktiga grejer det! Imorgon vette sjutton vad dagen väntar mig, men det återstår och se, får se om det dyker upp mer inlägg senare, nu ska jag bänka mig i soffan. /sb

Bild på två av plaggen jag köpte. (cardigan i vit)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0