TORSDAG

Puh, nu är man hemma efter en lång dag, skolan gick väl rätt fort, hade två lektioner å sen drog man till intervju, haha jädrigt välkommen va man å, bjöds på fika och allt, så det ser lovande ut iaf inför sommaren här! Efter det drog man hem en snabbis innan jag och familjen åkte in till valbo en snabbis för att gå en vända på IKEA, vet exakt hur jag ska ha i rummet nu och det kommer bli perfekt! Aja efter det va det att bära av hem igen, vi skjussade Johanna till Klaras och jag and the family åkte till donken för att ta oss ett käk.

Hemma nu med bror min, och ikväll kommer inte hända så himla mkt, mest film och tv. Får se om jag tar lite krafter till plugget också, men det ska vi inte snacka mkt om.. Aja imon kanske, kanske kanske jag hänger med till Sälen och tar ngt åk där med en massa folk från skolan, men ah det visar sig eller så blir det en hemmadag här istället... Tänkte bara skriva av mig lite nu och sedan ta det lugnt ett tag. Brorsan ska köpa hem lite cola till oss båda, så det blir bra det här. Well my friends, see ya /sb
                 
Syskonen Bergqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0