SUNNY DAY

Godmorgon på det, det är nog inte bara jag som ser att det är en strålande dag utanför oss! Runt 8 grader i skuggan här hemma nu, inte så värst mkt, men bara morgon än så hoppas på upp mot en 15-20 innan dagen är slut. Jag och Emmi börjar rätt sent idag så jag tar bussen ner till Björksätra senare och möter upp henne där, eftersom vi slutar tidigt får vi se vad som händer därefter..

Nu lyssnar jag på musik och ska fixa i ordning lite. Hörs /sb 

Bjussar på ngt onödigt kul klipp på mig och Emmi.. :)

                         

Kommentarer
Postat av: J.b

hahahahahahahahahahahaha! Emelie ba "hahahahahahahah, oj.."

2009-04-20 @ 17:50:17
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0