START START START THE PARTY!

Ja nu har jag umgåtts med Emmi hela helgen och än är det inte över, sicken tur att lovet är här så man slipper tänka på att det är skola imon. Ja lite vad jag å Emmi har gjort då, marknad här i Sandviken va vi på igår, sjungit, kollat på talang 2009, Robinson, vart ute bla bla.. ja tagit en jädra lugn helg och det var grymt skönt! Idol audition var det igår också, många som man kände eller tror jag iaf skulle vara med, kändes som det. Alex från våran Copklass gick vidare och får träffa riktiga juryn, GRATTIS!, lite avis att han får träffa Andreas bara, snygg som han är! jaja dags att hålla tummarna för Alex då :)

Ikväll kommer Emmi hit igen eftersom vi ska upp rätt så tidigt imon då vi har tid på KAXIG och ska färga håret och klippa oss, Äntligen! Men ska kolla GG kl 7 och även Van Veeteren kl 9 då Emmi är här, och såklart blir det en massa chips och dipp till det. Nu ska jag dra igång musiken och grejja lite i rummet, vi hörs! /sb

       

Kommentarer
Postat av: madelene

Tiderna är väl sådär, 10-18.. men det går gå ;)

2009-04-06 @ 17:16:30
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0