SOMMAREN KOMMER..

Helgen har vart kanon! Mycket solande med vårt underbara väder, drickande, roliga stunder och Tv. Nu är helgen över men vi har fortfarande en vecka kvar på vår praktik så det känn sjukt skönt, inge skola och tillbaka den 4 maj, kan det bli bättre? Ska även börja plugga på lite, men inte idag, men i veckan blir det mer med sånt.

Nu ska jag alldeles snart duscha och ikväll blir det komedi på tvn, och ska även börja leta efter avslutningskläder här på nätet. Gud snart tar skoltiden slut, man fyller 17 och det blir sommar! jag längtar! Japp, drar in lite sommarbilder sen jag och Emmi var ute i solen i lördags senare. Nu måste jag kila..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0