SOMMAR OCH SOL

Ojoj nu har jag vart ute och gått hela dagen känns det som. Började med att jag och Emmi gick hemifrån här i Boänge efter gårdagen som var super! Tv, film sjungning och en jädra stor familjepizza som vi delade på. Kvällen var as skön! Ja, som sagt då vi vaknade idag gick vi nästan på en gång hem i det fina vädret. Emmi tog sedan bussen hem och jag gick hem till mitt. Kollade klart på dramafilmen Hannah med H och sedan va det dags för mig att ta mig ner till Boänge igen, musik och promme.. efter att jag kom till Boänge lämnade jag brillzen som jag av ngn anledning inte orkade ha på mig mer och sedan gick jag igen eftersom ja skulle möta upp mami och Adam.
Nu har jag kommit in efter att också vart ute och lekt och sprungit med hunden vår, så kan säga att jag har hållt igång hela dagen i det fina sommarvädret, det är så sjukt, va gla' man är varje dag haha :)

Nu ikväll stannar jag här i Boänge och snart kommer Kent hem med Kebab åt mig och sallad åt de andra och ska dra igång tvn tänkte ja, eller om jag går ut och sätter mig. Aja visar sig.. Och kvällen blir lugn! Nästa inlägg kommer bilder från idag, ha en bra kväll /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0