SOLIGT VÄRRE!

Det är väl ingen som missat det härliga vårvädret ute? asskönt att det äntligen stiger fram, får hoppas nu bara att det stannar kvar!
Skolan gick asfort idag och vi fick sluta redan vid halv 11 pga internet som dom på skolan stängt av för att tvåorna skulle göra nå NP prov.. Aja jag och Emmi gick till busshållsplatsen nästan på en gång och åkte hem..
Asså dom där jävla bussarna ställer till det, byter och krånglar för att nå folk fått för sig att göra om Gävle torg, palla!? bara krånglar för oss som inte är bosatta i gävle!
Kan irritera mig ännu mer eftersom vi har fått världens jävla snuskigaste schema!? 8-16:30 nästan varje dag asså det är sjukt det här, ngt emot oss copare har dom ju...

Nu ska jag komma till den positiva och glada Sofie igen haha, när jag och Emmi kom hem från skolan gick vi till Marangoni och fikade cola och negerböllar, efter det gick vi till Kaxig och beställde tid till mig och Emmi till lovet då vi ska bli blondie, Kl 10 på måndag fick vi det, ungefär 4 timmar kommer vi vara där då, eftersom tjejen som jobbar där jobbade själv, aja lite chockad blev hon eftersom vi båda skulle blondera oss, spec mitt med tankte på att jag har så mörkt, men jag tror det kommer bli perfekt!

Nu eller snart ska jag sätta igång med pluggandet, har haft ett rätt långt tag på mig nu att plugga men är man besatt av andra saker än att plugga så är man. Well snart snart... Ja imon äre det NP för mig och Emmi, Tagga vafan! Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0