SÄLEN

Så nu har jag fixat tills imon. vart å handlat drickyogurt, godis och frukt, jag hänger med till Sälen ändå och ska ha så jävla kul där borta. Ska bli kul å komma dit igen, brukar åka dit på sommrarna men även på vintern också, så det ska bli trevlans trevlans.. Imon ska jag upp kl 4 och fixa i ordning, men ja som alltid säger en tid åsså brukar ja gå upp ännu tidigare om jag inte sover över då, så kan lova er att jag är upp halv 4 å ränner runt här i huset iaf haha..

Aja nog om det, kommer hem på kvällen imon och det visar sig vad som händer, kommer vad dötrött då kan jag lova er, men en kul dag ser jag fram i mot och ska försöka knäppa mkt kort med mobilen eftersom man inte har en fungerande kamera i detta läge, Fuck! Men nu måste ja fokusera på att lägga mig, kommer inte somna men whatta fuck, jag klarar mig :) Puss /sb

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; åh tack så mkt :) !

2009-04-17 @ 00:21:41
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0