PÅSKEN

           

Ja godeftermiddag på er alla!, kom nyligen hem från Boänge och sitter i köket och dunkar en massa musik. Jäkligt onyttig är jag även eftersom jag sitter och dricker cola och käkar godis och allt då ja skippat frukost, så det här räknas väl som de.. Men påsk? godis, cola, onyttigheter, ja det är väl det som är meningen antar jag. Ikväll kommer jag förmodligen stanna hemma här i Sandviken, men ah en så länge inte kväll så kan ju hinna ändras men förmodligen stannar jag här.

Nu tänkte lyssna vidare och surfa runt lite. Hörs senare /sb

Kommentarer
Postat av: Emmi

sv; haha men vi sa väl igår att vi skulle va ikväll? haha :) Är du ensam så vi kan träna på sångerna inför lördag?



Meeeena, tiderna är mitt hjärta just nu!

2009-04-10 @ 13:02:09
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0