MÅNDAG

                
Första praodagen gick susään! Eftersom vi slutade tidigt idag tog jag och Emmi tåget till hudiksvall för en shopping runda och även lite fika. Dagen har alltså varit rätt skön, och imorgon börjar vi kl 10 så det strömmar bara på det här, och bra är det!

Nu sitter jag och kollar på Färjan, alltid lika bra det, senare äre Ballar Av Stål även som man bara inte kan missa, mest underhållande programmet just nu iaf. Fan vad bra! Ikväll får jag se hur länge jag blir vaken, är så grymt trött så blir nog inte uppe till 3 som gårdagen, nejnej det orkar jag absolut inte. Får se om det kommer in ngt inlägg mer sen, men troligtvis inte. Har inte mkt mer att säga så ha en bra kväll! /sb

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAAAAAAAACK hjärtat mitt!! måste ses snart vafan, fest i helgen?? ;) <3

2009-04-21 @ 17:16:21
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0