JORDGUBBAR & SOCKER

Ja det sitter jag och käkar just nu, mami kom hem med ett lass jordgubbar, så himla somrigt! och vem älskar inte det!? Dagen har vart skaplig idag även fast de fula vädret dök upp, käkade lunchbuffè inne i Gävle även idag med Emmi, riktigt gott och mättande, träffade på Adam från klassen där och snackade lite med han och grattade han också :) och träffade också på Jenna :)  jag och Emmi kikade in lite på Cubus och fick med oss ett par riktigt sköna rosa sockor typ, ett par som man kan gå hemma i, och man drunkar av kärlek i dom, så otroligt sköna. Skulle kanske passa bättre till vintern men whatta fack som ja brukar säga?
Jag tog 15:20 tåget hem och Emmi gick och tränade med Amanda. Nu idag var det ju meningen att jag skulle plugga lite, men tror ni jag har kört igång eller? njää, men lär väl börja lite nu känner jag, suck...

Imorgon är det sista april och jag har planer lite här och var så jag får se vad det blir! Inget moln på himlen nu iaf så det ser lovande ut med vädret tills imorgon.
Innan jag börjar plugga nu så ska jag kika vidare på lite roliga filmer med mig och Emmi som är gamla som nya, asså det är underbart att titta på, vetinte hur högt jag sitter här för mig själv och garvar. Oh jiises..

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0