IN SCHUUUL

Har egentligen inget att skriva men kan väl slänga upp ett inlägg då, så det är gjort. Sitter på Information/Layout nu och har gjort det sen halv 9 i morse, om en timme slutar vi för dagen i alla fall, då måste jag hem och råplugga in i det sista här. Eller kommer nog inte börja med det direkt eftersom det är mitt på dagen, kanske tar en sväng på stan eller ngt liknande bara för skoj skull haha, fast det finns väl inge mer tråkigare än att gå på stan själv? Så tkr jag iaf, men det visar sig, kanske tar en promenad då?, nja äsch vi får helt enkelt se. Nu ska jag stå ut sista timmen här innan jag och Emmi går på lunch å sedan sätter oss på tåget hem Tjing /sb

Kommentarer
Postat av: madelene

Håller med dig, jag gick på stan helt ensam igår och det var och är hemskt! Man har ju inget smakråd eller något i huvudtaget :'D

2009-04-15 @ 10:58:36
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: emmma

sv; tack så jättemycket, detsamma :D

2009-04-15 @ 14:46:38
URL: http://ewatson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0