GLAD PÅSK!

              
Glad Påsk på er allihopa! Kvällen igår med Emmi var väldigt bra!, vi kikade på Talang, Underbara Älskade, Låt den rätte komma in och en del av Material Girls. Låt den rätte komma in har jag alltid vart lite skraj på att se men nuså äntligen såg vi den, men kan säga att den är inte lika läskig och sådär som man trodde, den är mer vidrig, väldigt vidrig så man får ont i kroppen.. Ah ni vet nog hur jag menar. Men kvällen var som sagt kul!

Idag kom vi upp vid 11 och bestämde oss för att gå ut i solen här på framsidan och sola lite. Det va ju förfan 21c i skuggan här hemma, kan man ju tänka sig hur det va i solen då, minst 30+ helt sjukt att det gott så fort. Stannade där ute i nån timme så nu luktar man solarie, haha ni vet hur man brukar lukta.. men man kan ju bara Välkomna Sommaren!

Ikväll kommer det bli lugnt på min och Emmis front, ska ner till Boänge och vara där för mami och Kent ska på fest, så vi blir hundvakt och ska beställa hem pizza, kolla på tv, sjunga karaoke och bara ha det underbart hela natten! Ja... kom nyss in från baksidan, har suttit där ett tag nu så men kände att det var dags för bloggen att uppdateras lite. Hm, nu blev det mkt text här kände jag så ska avrunda med att hoppas ni får en fin kväll, och får se om ja skriver mer sen, visar sig. Ha det Bäst /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0