EN SOLIG DAG I SÄLEN

Ja som jag sa gick upp halv 4 i morse, men hade tankar då som "nä nu skiter jag i det här och sover vidare" men kom iaf upp och var oväntat pigg, som tur var! Jag och Emmi tog SJ tåget till Gävle runt 6 och sedan bar det av till Sälen. En härlig dag blev det, med härliga backar, härlig sol och härliga människor! Jag och Emmi tog också en sväng till bowlingen för att bowla en timme, plus en massa solning blev det! Skolan bjöd även alla som var med på donken så det tackar vi för!

Kom hem runt halv 9 till Gävle och sedan skjussade Emmi och hennes mami hem mig till Boänge. Har kikat på slutet av Talang och sedan Berg flyttar in. Nu är det Angel på canal+ hits som jag kikar på, och till det har jag chips och coca cola. Kan det bli bättre? Nu ska jag njuta resten av kvällen, vi hörs imorgon! /sb

                    
                    
                     
                    
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0