EN SÅN DAG

Dagen idag har bestått utav att vara hos frissan i 6 timmar eftersom vi båda jag å Emmi skulle bli blonda idag. Jag började å satt i ungefär 3,5 timme, blev inte blond men mkt ljusbrun eftersom ja vart svart går det inte å få blond på en gång, men snart är jag där, tänkte inte göra ngt med håret nu utan låta de vara som det är ett tag, mami tyckte ja skulle behålla det här ljusbruna å skippa blonda men ah får se hur det blir med den saken, vill ju verkligen bli blond.. Men iaf, Emmi satt i ungefär 2,5 timme så hon blev blondare än mig men hon slingade istället mktmkt så det blev blondt lite här och var. Efter de långa timmarna drog vi till American och käkade kebab!

Nu sitter jag och kollar på Färjan såklart och ska inte göra ett piss, blir en väldigt lugn kväll och det tackar jag för. Har ingen ork känner jag att göra ngt annat. Men ja, imorgon får jag se hur planerna lyder, som sagt tar dagen som den kommer höhö..
Senare ikväll blir det även filmen The Clique som jag å Emmi satt och kollade på igår, verkligen bra om man gillar typiska tjejtonårsfilmer :) Men än så länge slapp, Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0