DET TAR ALDRIG SLUT

Wihoo en sån dag, fick iaf sluta kl 15 istället för 16:30 eftersom idrotten va inställd och engelskan flyttade vi upp då idrotten skulle vara egentligen. Imorgon slutar vi halv 12, och det gör vi varje onsdag framöver här, fast alla vi 1or ska ut på praktik sen v. 17 & 18 så det blir inte mkt att uppleva dessa onsdagar icke.. Aja nog om skolan. När jag kom hem idag, gjorde jag i ordning lite käk eftersom att jag var så himla hungrig, satt och kikade på Vänner även. Nu ska jag dra igång lite pluggande här innan jag ska sova, så jävla trött så det inte är sant, skolan tar på krafterna verkligen!

Men men har en del engelska som jag vill bli klar med nu så mer hör ni nog inte utav mig ikväll! Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0