DET GÅR BRA NU

Helgen har spenderats med Emmi. En massa filmtittande, tv och girlsnack. Idag vaknade vi runt 11 och gick upp, tog vår energidryck och sedan gick ut i solen för att sola. Även promme blev det. Kom hem igen och kollade på The Clique och efter det åkte Emmi hem.
Har duschat och fräschat till mig rktigt nu ikväll så det känns helt okej att ta sig till APUn imorgon. Börjar sent varje dag och slutar tidigt typ varje dag så det kommer bli perfekt. Kommer sen tillbaka till skolan den 4 maj och det innebär ungefär 1 månad kvar tills vi slutar, alltså det är så underbart!

Nu har jag kollat klart på ...och så kom Polly. avslutar nu med slutet av VanVeteeren och sen drar jag nog igång en film. Inte allt för trött än så det blir ingen tidig kväll för Sofie. Men jag lever! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0