DET DÄR MED PÅSK..

Nu är jag nere i Boänge, hängde med hit iaf :), senare ska vi dra ut en sväng med hunden och ja kan ju vara rätt skönt det och komma ut lite grann. När jag kom ner hit fick jag en hel del saker, eller saker och saker... Fick ett påskägg, både av mami och Kent, nya Cosmopolitan, där det dessutom står om Lauren Conrad, och jag älskar The Hills så vad passar då inte bättre att få läsa om det?, öm.. åsså fick jag några hårprodukter, och även att mina Converse från Ellos hade kommit idag, och fick meddelande av dom att resten av mina kläder som jag beställt kommer senare in i April här.

Mami och jag beställde även lite mer kläder idag, lite tunikor, trosor och ett par gladiatorskor till mig :) , Fan hörni känns som man fyller år igen ju!


Vi har även inhandlat en hel del coca cola, energidrycker och candy, så hallå vilken kväll det här kommer bli!, Varför jag fick påsksakerna idag var för att jag förmodligen inte kommer vara här nere imon och ja påsken är ju här då så, de gav mig alla saker idag haha.. Men ja ikväll kommer det som sagt bli en massa Tv och film och även musik! Promenader och mys, mmmm Im Lovin It. /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0