DÅ VAR DET DAGS IGEN

Skolan börjar imon och kan tänka mig att det är nog fler än bara jag som helst vill uttrycka sig ungefär "Fuckthefuckingschool" vi kommer iaf att ha världens sämsta schema som sagt, så det suger ju ännu mer. Aja nog om helvetet och till ngt positivare. Jag har vart duktig och städat idag, kikat på The City Marathon, nyss duschat och känner mig fräsch som bara den!, och nu sitter jag och väntar på att mami ska bli klar med Kycklingwoken.
Kl 20, börjar även Färjan som jag följer så det blir till att titta på det, det är även Van Veeteren idag, men inte för att det är det bästa, men har sett kvällens avsnitt förut och den här gången är det faktiskt bra, annars kan dom programmen va lite seg på nått vis..

Inget pluggande har det blivit heller, jag måste ta del av det nu! Fast ikväll kommer jag nog inte plugga så mkt, ska kika igenom en del och så ska jag börja råplugga imorgon.
Well, vi säger väl så nu iaf se om jag uppdaterar senare Tjing /sb

Kommentarer
Postat av: Emmi

sv; vetinte, du prövade väl på Vila? :)

2009-04-13 @ 19:40:06
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0