BORINGDAY

I morse när jag vaknade hade jag en oväntad huvudvärk och den har fortfarande inte gått över, varför jag blir så chockad över att jag har det är för att jag brukar aldrig annars ha sånna problem med huvudvärk som många kan ha, migrän och liknande, och det gör fruktansvärt ont ska jag säga er, vette sjutton vad det är.. Sicken otur man kan ha ibland..

Dagen idag har inte vart så speciell, som jag sa blev det väldigt mkt slapp och har kikat på tv det mesta av tiden och även sovit då och då, imorgon hoppas jag att det blir ngt annat, hatar att sitta still ibland, vill ut och röra sig. Kanske drar in till valbo imon då om Emmi känner för det har inte hunnit snacka så mkt med henne om det och hur hon känner men hon läser förmodligen det här sedan så hon kan svara sen..

Well nu återstår det för mig att plocka lite här i rummet mitt, stackars mig som inte kan hålla det fint ngngång.. Men får se om det dyker upp nå mer inlägg innan jag somnar senare. /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0