ÄNNU EN TRIPP..

Idag gick praoen asfort, va typ dit sen fick vi gå hem igen, ja som ni kanske märker har vi det sjukt bra! haha, aja efter så drog vi på en gång till tåget då jag å Emmi åkte till kupolen. Ni kanske även har märkt att vi åker en hel del, ja mena i måndags hudik, tisdag så luncha vi i valbo och nu idag har vi vart i kupolen. Men eftersom vi har sånna här dagar så vi slutar så pass på dagen att vi har massor med tid så får det bli lite utflykter, komma bort en stund och kunna tänka på ngt annat än skola och plugget. Så det är rätt avslappnande och bara dra sig iväg på en tripp.

Runt halv 5 kom vi hem igen och då tog Emmi bussen hem och jag drog mig hem till mig. När jag kom hem blev det bara en massa slapp, med katten i famnen så kollade jag på MTV nästan hela kvällen och alla deras program, sedan blev det vänner och rent hus. Riktigt slapp har man vart idag.

Imorgon börjar vi runt 10 och slutar inte allt för sent så vi får se vad som händer därefter. Nu ska jag kolla på lite tv och surfa runt lite, sen drar jag nog igång en film och sen äre sleeptime. Vi hörs väl imorgon då! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0