A NEW DAY

        
                   Bjussar på en solig sommarbild sen förra sommarn :)

När jag kom hem hade det ramlat in en massa nya rabatter från Ellos till båda mig och mami så nu blir shoppa loss här till vår och sommar. Det hade även kommit hem ett medlemskort till mig från VeckoRevyn eftersom jag vart medlem där nu i ett halvår, Det innebär en massa erbjudanden och rabatter och tävlingar som jag får tillgång till. Blir perfekt!
Har kikat på Ugly Betty när jag kom hem eftersom jag inte hade tid att kika på det igår.. Har även pluggat en del nu så jag har gjort klart 3 olika saker. Känns skönt så nu ska jag tat lite lugnt ett tag, somvanligt jättetrött så ska kanske ta en tupplur i nån timme så kommer jag kunna arbeta vidare med plugget sen..

Skriver ännu mer ikväll hönni, Tjingen /sb

Kommentarer
Postat av: lovisa

hejhej :) vad tycks om min klänning ? släng iväg en kommentar! kram

2009-04-15 @ 22:49:49
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0