090428

          
Ännu en solig och härlig dag blev det. Som lunch idag käkade jag å Emmi ostfralla och frukt, riktigt gott ändå! Runt 16 åkte Emmi hem till sig och jag gick upp till mig och somna (somvanligt) haha, nä men sov i en timme iaf, sedan traskade jag ut en sväng för att komma igång lite. Riktigt skönt att vara ute och gå nu när solen skiner enda till kvällarna här, och man kan känna sig lite tryggare allt mer senare på kvällarna även då man slipper all mörker. huh.
Tänkte börja plugga lite nu, har en del som måste göras, men jag vetinte, känner inte riktigt orken, men får ta å skrapa fram den nu så kanske jag får ngt i ordning iaf...

Ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: madelene

Vad är det du har kvar att göra i skolan? ;D

2009-04-29 @ 14:51:04
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0