090421

              
Dagen på APUn gick asfort idag, jag och Emmi lunchade även inne valbo med kycklingsallad och coca cola. Väldigt gott därinne! När vi kom hem hade vi inte mkt bättre för oss så Emmi åkte hem till sig och jag till mig. När jag kom hem hade äntligen min svartgråa skinnjacka från Ellos kommit :) Den sitter asbra, och kan lova att det kommer vara ett plagg jag kommer slita på nu i vår/sommar, underbart!
Mami gjorde även kycklingwok idag, börjar nästan bli som en vana i hemmet här, men det är gudomligt gott så skadar inte mig! Kvällen ser tom ut, om man säger så haha, ska dra igång tvn nu och kolla på alla program som går sen tänker jag fortsätta med New York Minute som jag satt igång igår.

Imorgon blir det APU och sedan får vi se vad som händer. Vi hörs gott folk! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0