WORK WORK WORK

Kom till skolan iaf i rätt bra tid med tanke på att jag å Emmi sprang hit å dit mellan mitt hem å resecentrum pga att mitt busskort va borta.. Kom iaf bara en kvart försent, tur de å inte en halvtimme ungefär. Men nu sitter vi på engelskan, den enda lektion vi har idag, well å vips såg jag mitt kort  i min kofta som ja hade på mig, OMG! så nu lära ja betala 30 jävla spänn i onödan också, även fast jag frågade busschaffisen om jag fick gå på ändå.. nejdå!
Men men tur att jag har de iaf, annars hade jag behövt fråga om nytt å skit.

Plugg blir det idag när man kommer hem, ska se till att jag inte somnar heller eftersom man har träning vid 6 åså... okejdå back to work. /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0