WE ARE THE WINNERS!

Tjohoo kom nyss hem från en lysande match mot Hagaström som vi vann med 5-3 mot. Två mål av mig å malin gjorde nått mål å sen kommer jag inte ihåg nån annan XD sorry..
Men men kort tog dom efter matchen också pga att vi vunnit serien nu fast vi hade såklart våra röda fula bortadräkter så men men det får duga, plus att vi fick medaljer och nån ''träplansh'' typ där det stog att vi vunnit och skit :) IMON ÄR DET DM SEMIFINAL MOT STRÖMSBRO! uhhuuu vad taggad jag är :D fan nu vinner vi semin å tar oss till final Tjejer! så imon efter skolan åker jag på dirr till matchen och hinner knappt hem, så får ta i mig nå mat efter skolan så hämtar Andersson mig sen!

Idag måste jag göra klart novellen fast ska på SIF match med Becka kl 17:00 så novellen får vänta lite haha. Ska bli kul det eftersom det va längesen man va på sån match! Aja hungrig som jag är nu så lär ja ta i mig ngt som kallas mat Tjing /sb

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0