VIVA LA VIDA

Shit snart prov och man kan ingenting, efter lunch då händer det, haha usch fyfan, men som sagt det får bli som det blir jag vil ha det gjort och om man säger såhär jag är INTE ensam om att inte ha pluggat, är en hel del som inte har det tack Å lov :) Sitter på svenskan nu å vi fick ngn uppgift som ska vara klar tills nästa vecka då vi enskilt ska göra ett eget höstprat i radio. Man ska berätta om ngt personligt eller ngt du har upplevt, plus att en låt ska vara inlagd där. Så sen när det är dags för redovisning ska klassen sitta med ryggarna mot den som pratar så att det blir som om de lyssnar på radio medan den som pratar säger sitt. Jag som hatar att prata inför klass, men hoppas detta blir lättare med tanke på att de inte ska sitta å kolla på en, men en sak jag vetteee fan vad jag ska snacka om!

Nu har ja å Emmi bara suttit å dega med en massa annat i ngt ''pluggrum'' och struntat i det andra, men gör det hemma istället :) Nu som sagt snart lunch, tack å lov.. Vi gick till Daniel för ngn stund sen för att köpa frukt men det fanns bara några ruttna bananer där som vi blev erbjudna att ta gratis, haha fast vi tacka nej ^^ Aja Hörs ikväll för efter skolan är det DM FINAL för min del mot IFK GÄVLE, Strömvallen 19:00 TAGGA! /sb

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0