I DON'T WANNA MISS A THING

Sitter här i min säng i pausen på Legally Blonde, så bra film :) Före det kollade jag på IDOL, skippade faktiskt Top Model nu, men vafan ett program det gör inget. Träningen gick bra även fast vi slutade typ tjugo minuter före pga att det blev kööölsvart där ute på fotbollsplanen!.. Usch hösten är här!
Imorgon är det fotografering i skolan, å jag vet nu vad jag ska ha på mig ÄNTLIGEN, kl 13:00 äre våran tur å innan det har vi lite Administration och lite marknadsföring sen såklart Idrott, fast om Daniel är sjuk imon också borde vi inte ha ngn :)
Aja, ska inte börja jubla nu iaf, det visar sig imon det.

Imon Onsdag, det är en sån dag man kan börja tänka YES snart är veckan över pga våra härliga torsdagar å absolut härliga fredagar! I helgen ska jag nog inte göra ett piss vad jag tror, vet att jag har tidig match på söndag bara 11:00. Men men ngt ska jag väl hitta på, men tare lungt kommer det att bli :) Ojoj nu håller jag på å glömmer bort filmen, se om ja skriver sen. Tjing /sb



Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig dag

2008-09-17 @ 11:15:20
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: /SB

TACKAR :D

2008-09-17 @ 11:53:31
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0