BACK TO MY LIFE

Faan vad segt det går på lektionen, vi har Göran nu i Småföretagande och snälla!? snälla låt oss få sluta, har vart duktig och gjort några uppgifter som vi skulle göra men nu har jag tröttnat, hungrig som fan är man också. mat om ca 1 timme, suck. Efter skolan idag har jag inte riktigt koll på vad som händer, blir väl en sån där trök måndag framför tv & dator tills kvällen kommer då man ska lägga sig igen. Vilket liv alltså..

Har egentligen inge mer att säga i bloggen för stunden så lär väl hitta på ngt annat skoj jag kan göra nu på datorn, å göra alla uppgifter hemma sen så jag slipper sitta här på fredag och göra det. Tillbaka till all kunskap NOT!.. Tjing /sb

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0