TROPICAL THE ISLAND BREEZE, ALL OF NATURE WILD AND FREE, THIS IS WHERE I LONG TO BE, LA ISLA BONITA

Nana..naaana. Ja ni känner nog igen låten från Madonna och det de jag just gör nu, sitter alltså och lyssnar på ett rös med gamla låtar från Madonna, finns faktiskt vissa som är sjukt bra :) Henne kan man inte glömma!

Om jag inte ska tala om Madonna nurå? kan säga lite snabbt att skolan gick bra, engelska hade vi och vi gjorde inte mycket alls, filmtittande + brevskrivande typ. Efter skolan åkte jag å Emmi hem till mig. Där stannade vi ett tag tills vi sedan börja gå mot söderskolan. Skulle nämligen hälsa på ett antal lärare där idag men det visade sig att när vi kom hade de flesta gått hem men Magnus & Christina hann vi hejja på å tog en fika med dom, hejjade också lite på Annette och Robert.
Imorgon ska vi dit igen för att hälsa på resten av alla lärare och då har vi mera tid eftersom ja det är ju fredag och vi är lediga somvanligt.

Nu ikväll sitter jag nere i Boänge eftersom annars blir jag hemma själv å det törs inte lilla jag än så länge. Så sover här idag och sover väl hemma imon då I guess. Nu kollar jag också på American Idol. Rätt bra faktiskt, tror att det är final idag nu och jag har lyckats följa det rätt bra så vet vilka alla är dessutom. Men nu när svenska IDOL har börja igen blir det andra bullar. Hann faktiskt kolla på det idag också efter träningen. Tänkte att det var kört eftersom träningen slutar 20:00 och just då börjar IDOL men när jag kom hem hade det gått 20 min. bara :) Nu ska jag fortsätta tugga på mina chips och dricka cola och ha en bra kväll med mig själv. Tjing /sb

  

Kommentarer
Postat av: Jennie

2008-09-05 @ 14:38:03
Postat av: Jennie

du sa ju att du inte åt godis i veckorna ?:O

2008-09-05 @ 14:39:53
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se/
Postat av: /SB

Men eftersom jag skulle vara ledig nu idag fredag och jag vart så duktig alla andra veckor nu så tänkte jag shit the same eftersom det blir som en längre helg bara :p....

2008-09-05 @ 20:43:09
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0