THE TIME GOES BY SO NATURALLY WHY YOU'LL RECEIVE

Emmi gick nu för ca 2 minuter sen, hon skulle till stan med pappa sin. Själv sitter jag i sängen och lyssnar musik. Igår gjorde vi inte så mkt, när Emmi kom så drog vi till Willys men gick snabbt därifrån å in på MAXI istället eftersom de vi skulle ha inte fanns på Willys, så gick in dit å Emmi köpte lite grejjer, eftersom jag inte va sugen på godis så köpte jag ett 4pack Magnum glassar istället haha, Emmi tog en Marabou :)
När vi kom hem kikade vi på det sista av Sing a Long efter det Extra Extra som ''blondinbella'' va med i dessutom hih, och sedan det efterlängtade Singing Bee! Blir så trött på folk som inte kan världens enklaste låtar tänker man, vill bara gå dit å visa hur låtarna går! höh...

Aja kvällen fortsatte sen med sjungning osv efter det runt 2 shit 2, det va tidigt för oss de aja då va vi för trötta å la oss. Vaknade 11 typ, käka frulle å nu har Emmi åkt som sagt. Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Kommer iaf sova hemma SJÄLV idag, hur fan i hellskotta ska jag våga de!? haha.. aja alla lampor å tvn å allt kommer stå på så då ska det nog gå (Y). Fick iaf låna två filmer av Emmi också så jag har ngt att göra. The Hottie And The Nottie + Systrar i Jeans så kommer bli bra det där för det går en massa filmer på tvn också så kommer ha filmmaraton idag kan jag tänka mig :) Nä men jaha, får väl hitta på ngt å gö jag kanske... hörs Tjing /sb

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0