TAKE MY BREATH AWAY!

Woho, jag hann precis hem när det bara hade gått en kvart av NYA TOP MODEL 10, visst är det ett gudomligt program? Å hell yeah att det är :) Tack för att det finns iaf! De har än ännu inte slutat å jag har nyss duschat i pausen, tänk er en snabbis dusch på 3 minuter, då jag även schampoonerar plus showernerar mig, deni, gö om de :) haha.

Orkar inte berätta ngt om skolan direkt eftersom man gör det varje dag, men det är ju mitt liv nu på dagarna så då äre de man måste berätta om även fast det är det trökigaste som finns att läsa om :/ . Men skolan gick iaf bra det kan jag säga. Imon ännu en dag, den tröögaste dagen Onsdag, suck! Men sen halv 12 som alltid på torsdag å fredagdå?, hm behöver ja säga de igen. LEDIG.

Jaja, ikväll blir det kolla på tv, sitta å nöta på datorn och sedan bädden, snälla sofie nu måste du lägga dig före 1 iaf! JA DET SKA JAG :) well, TOPPIS slutade nu så nu blir det nästa program. En film Om En Pojke heter den med Hugh Grant. Ska vara bra får väl se då :) Tjing /sb

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0