SHIT HAPPENS EVERYDAY, BUT NOT TODAY!

För nån timme sen kom ja hem efter att varit med Jennie på Jernvallen å kolla på Albas herrar, riktigt kul va det eftersom vi inte alls brukar vara så ofta nu för tiden, lite synd de men sånt ordnar sig alltid, eller ja hoppas de :/ :) Satt där på jernvallen med Sandra å Milla åxå plus en av deras kompis tore. Alltid lika kul att träffa dom också :)
Efter matchen åkte vi hem till Jennie en snabbis för ja ska låna hennes locktång till Insparken å skit imon, känner att jag lära göra ngt nytt med mitt hår haha. så TACK att jag fick lååna den :) <3

Sitter här i Boänge nu, mamma å Kent ska lägga sig nu eftersom Kent jobbar. Så blir sittandes här uppe ett tag för ja orkar inte pallra mig ner, men drar mig neråt senare I guess å checkar in nån film eller så. Imon gäller det, Insparken så det tjoar om de, plus umgås med nya klassen FYFAN VAD GÖTT DET KOMMER VARA! taggad som faan ja haha!
Nu ska ja inte plåga er nå mer med min text, hööörs Tjing /sb

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

skojskoj med dig gumman :). Vi får ta å va nån helg när vi har tid ! ;D

2008-09-13 @ 00:05:29
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se/
Postat av: /SB

ABSOLUT, de säger ja inte nej till :D

2008-09-13 @ 00:51:23
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0