PUSH IT TO THE LIMIT

Hoj vilken dag. Vaknade upp, det första jag gjorde va att slänga igång karaoken å sjöng ett antal sånger, efter de tog man en risifrutti. Härlig start på dagen. Ringde sedan Emmi å vi bestämde oss för att jag skulle ta halv 2 bussen ner till Ica björksätra för att mötas. Men innan de hann jag hem i spöregnet, föna håret lite så det blev torrt och sedan runa ut till bussen som av misstag jag nästan missade. men icke sa nicke, sprang så fort så jag hann :)

När man va framme så gick ja å Emmi in till skolan för att hejja på alla dessa lärare vi haft :). Denna gång möttes vi av Conny Petra Elin nästan staffan Jenny Peo & Rolf. Underbart att få snacka med dom igen :). Aja efter 3 nångång så gick vi därifrån. Hade inte spec mkt för oss så det blev en sväng in på Ica och handlade Vecko Revyn, Marabou och hyrde filmen P.S I LOVE YOU. Emmi köpte godis :) . Innan dagen tog slut så hann vi också med en kebabrulle inne på Amorinen, fyfan vad gott det var denna gång, plus att vi träffade Elin & Kristoffer som vi såklart tog ett litet samtal emellan. Efter maten så gjorde vi inte ett piss, satt ute på en bänk, satt inne på ica och rabblade så tiden rann sin väg.

18:42 bussen steg jag sedan på för en tripp hemåt igen. Väl hemma så gjorde jag väl inte så himla mkt utan drog nästan på dirr ner till Boänge igen då. Har inte gjort så mkt faktiskt, enda sedan jag kom hit har jag suttit på övervåningen med laptopen och lyssnat musik, laddat ner musik och kolla lite olika bloggar. Hade tänkt att kolla på P.S I LOVE YOU snart också innan kvällen stänger igen. Men vadå? det ska väl inte jag behöva oroa mig för iaf. Haft en trevlig dag med Emmi iaf och ser ännu mer framåt på dagen imon med henne dåni! Tjing /sb

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0