MAYBE YOU FIND MY SOMEDAY

Somnade visst i soffan igår när jag satt å kika på nån tvserie, smink och hela köret satt på Usch, hatar de sen på monarna när man vaknar, ser ju ut som man knarkat ngn aning?
Aja är hemma nu iaf, efter en donken sväng med låssaspappa, han bjussa på det åt mig, det tackar jag för för ja hade inte käkat på hela morgonen.. Fick lite pengar också, DET BEHÖVS!

Idag hoppas jag på att vara med Emmi se om vi är här ikväll eller om hon åker hem till sitt place, har ingen aning men jag kommer vara själv hemma idag iaf, äntligen.. Men men lyssnar på musik nu och bara tar det lungt, förkylningen sitter i å hoppas den försvinner snart. Well, nu ska jag kika runt på Elin Klings blogg och efter det lite kläder :) Tjing /sb

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0