LIFE IS, LIFE IS, LIFE IS GOOOOOD

Push Push it to the limit limit LAlaaa... spelas i min dator nu. Härlig låt med tanke på att den ger en Action haha! Dagen har vart perfekt. Började skolan med Småföretagande, Göran suck. aja han får man leva med nu detta år iaf. Efter de skulle vi ha lunch å sedan svenska men ja å Emmi skulle besöka Lingman´co då, jättetrevligt där ännu en gång :) Efter det donken, puh äntligen MAT tänkte vi!
Efter donken tog vi bussen hem igen till mig. Tog cyklarna för en cykelsväng å därefter hem till mig igen och gjorde på dirr en kladdkaka, denna gång blev den Perfekt kan jag lova :). Käkade upp den och sedan bestämde vi oss för en tripp promenad lite här och var. Väldigt skönt att få komma ut!

Vi gick runt om i stan å kollade på en massa hårfärger å skit, vem vet vad som kommer härnäst gott folk. Kanske har big plans på g. aja, det va gött med en sväng. Träffade sedan en underbar söt liten katt på vägen hem till mig. grå å vit va den, det kan ha vart en norsk skogskatt som min katt är eftersom den va väldigt lik den :) En del kort blev de åxå på vägen, men de va inte så förvånat kanske eftersom vi Alltid knäpper kort, varje dag om ja tar rätt. Kul iaf!

Hemma hos mig så skulle Emmi åka hem nästan på en gång så cyklade hon iväg, men strax ringde det på dörrklockan efter ngn minut ja där stog hon igen. Tänkte vafan är det nu då?. haha då hade nån eller så hade det blivit av sig själv iaf hon hade inge luft i framhjulet helt pötsligt, man bah okej? jaja hon fick skjuss hem iaf sån tur va, under kvällen sen efter de ringde hon igen för att dom skulle hämta hennes cykel, fram o tillbaka för henne idag verkligen!
Well ikväll har ja inte gjort så mkt, kollat på en massa tv och tagit det bara lungt. Skönt! ikväll ska jag lägga mig tidigare än igår iaf, eller ja försöka ska jag säga. Nu blir det VeckoRevyn läsning och musik Tjing /sb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0