LIFE IS AMASING

Filmmaraton är igång här hemma fast har bara kommit till min 3dje film än haha. Miss Secret Agent, The Hottie And The Nottie & nu Systrar i Jeans. Ingen rädsla av att vara hemma själv har inte heller kommit upp än, annars brukar ja vara lite skraj för sådant, men de har gått bra :)
Imon kommer jag gå upp runt 8 pga min tidiga match inne i Gävle kl 11 i Hagaström eller vare va. Men inte ska jag lägga mig än hah, pigg som satan är jag å filmen har inte gått halvvägs än. Har också tänkt vart lite onyttig ikväll så gjorde lite chokladsmet av de ingredienser jag hade och det blev super! Aja nu babblar jag så jag glömmer filmen, ska återgå till den nu Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0