IT'S TIME TO GET A LIFE

Träningen gick super bra, men så synd att vi bara var 8 st . Vette fan vart alla tar vägen hela tin, men rätt många förkylda osv så äre men så synd, men istället hade vi kul med stafetter, lite smålir å skott på mål :) Duschat för ett rätt långt tag sen, käkat å på dirr när ja kom hem satt ja på Tvn å kolla på IDOL iaf. Hade bara gått 14 min. om ja ska vara prick. så det va tur för mig :)

Slappig engelska idag i skolan så dagen gick fort halv 12 slutade vi då, å eftersom ja å Emmi skulle till valbo i nåra timmar käkade vi skolmaten först en snabbis därefter skulle vi sätta oss på bussen men ah, vi hittade inte busshållsplatsen, vi trodde alla bussar kom nästan till samma ställe HAHA. vi gick å leta å klev på 1an som skulle gå enda till Bomhus först, klev av efter halva biten å klev på nästa som kom å skulle till valbo istället. Krångel?
Aja kom till valbo gick å kollade lite men på nåra timmar hittade vi inget så vi köpte mat för pengarna istället så hungrig som man var, vårrullar för Emmi å Sibylla hamburgare för mig. Gick runt å kika lite tills vi gick in på IKEA en snabbis å hittade en massa fina saker som man bara MÅSTE ha sen när man movar sig till stockholm efter gymnasiet :)

Aja innan hemåt svängen tog vi fika å sen bussen hem runt halv 5. Hemma så hade jag fått min nya gråa kappa från Ellos, satt på mig den å blev lite hm, funderingar om den haha, men ja kommer vänja mej med den, den är sjukt fin iaf (A). Gjorde mej klar till träning å sen stack vi båda mot stensätra.

Ikväll ska jag bara ta det lungt, hungrig som fan är ja å fick en cola av brorsan Tack för det iaf då :P.. Aja TAGGA TILL LÖRDAG, fyfan har aldrig vart så taggad i hela mitt liv, kommer bli asbra, ni som inte vet ngt, synd att ni inte kommer vara med höhö! Nu ska jag lyssna på musik å vänta in satc. Tjing /sb

  

Kommentarer
Postat av: isabelle

du har lika skor som mig! ;)

2008-09-19 @ 12:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0