INSPARKEN 2008. WHAT A GREAT, LOVELY NIGHT WITH ALL MY FRIENDS!

Jag berättar lite kort om den stora dagen som vi hade igår, resten spar jag i mitt minne av det jag kommer ihåg hihi. Jag å Emmi åkte med 6 bussen in till Gävle, där vi precis möttes utav Alexandra Madde Anni & Josefine, sicken tur det eftersom jag å Emmi inte visste vart Amanda bodde haha.

Aja alla gick dit å där började det hela, god kinamat som vi alla beställde, ett helt rös med tjejer var där, underbar partystämning hela kvällen!

Vid 22 tiden kanske åkte vi med bussen som kom till ngt ställe, krånglade lite först med alla bussar som var proppade men tillslut kom vi på vi också. När vi var där träffade vi ett gäng som skulle till Estraden så hej på er, så va vi kompisar med dom också :) . Sen träffade jag Malin, Lisa Julia Frida Sofie å alla vette sjutton! Underbart att see alla dom :)
När vi kom in så hängde vi av oss våra kläder å sen steg vi in på dansgolvet, fyfaan vilket ös de va då! Träffade ännu mer folk faktiskt bla, Joakim Mikael Sköld Sebb Beston å hans gäng, Rebecka Linnea Lina Carro Jennie Evve Mickis Nathalie, ja kan sitta här å babbla upp hur många som helst som man träffade SÅ KUL! Iiiih va kul det var där inne. jag spenderade väldigt mkt tid där inne med Linda, va längesen ja umgicks med henne nu så fan vad kul de va!

Kvällen där inne blev lyckad iaf. När vi skulle hem gick vi på bussen först, haha det va så smockat så man bara klev på utan att betala, tack för det iaf eftersom jag kände mig sjukt pank den kvällen! Aja åkte vidare till Amandas place. hämtade våra saker å sedan tog vi eller vi skulle ta bussen hem men den kom fan aldrig, men tillslut så YES den kom å det va proppat! sjukt skönt att få kliva ur den väl då vi va hemma iaf. Gick hem till oss, småpratade lite om vad kvällen innehöll å la oss sedan, snackade lite där men bums så somnade vi.

Idag vaknade vi runt halv 1 ungefär, köpte frukost på Statiol å sedan åkte Emmi hem medan jag mötte upp Becka å Jennie inför match på skogsvallen mot Brynäs!  Å vi lyckades, 9-1 blev det till oss å ett till STORT plus, Vi har vunnit serien Jiiihaa! Nu är det kanske 2 matcher kvar å sen semifinalen i Dm nästa måndag, taggad som fan redan :) efter matchen va det inge mer än att åka hem, har lyckas kollat på Hål I Väggen med en massa kändisar, spec. Björn Gustavsson <3 å nu sitter jag å kollar på På Spaning Med Bridget Jones, Är seriöst sjukt trött nu så asså det blir sängen om 3 min ungefär. Hörs imon (okej det blev rätt lång) Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: isabelle

hahaha, jasså så ni gick och la er direkt när ni kom hem? ;D

2008-09-15 @ 20:51:01
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: /SB

hahhaaa vi tar de sen ;)

2008-09-16 @ 11:06:18
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: madelene

riktigt rolig kväll, även fast vi inte följde med till insparken (:

2008-09-19 @ 13:15:00
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: /SB

jaa de va så synd att ni inte gjorde de, vi hade så dundrans kul där :D men fyfan vad kul det va med er före, fick lära känna er så himla bra där :)

2008-09-21 @ 01:09:27
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0