IF I CAN TURN BACK TIME, IF I CAN FIND A WAY?

Orkar egentligen inte skriva ett piss här idag tyvärr men man känner ändå att ngt lär man lämna här inne. Kan säga att jag hade skitkul med Emmi igår kväll med filmtittande, eller näe inte så mkt filtittande, men karaoke en JÄDRA massa karaoke å skitsanackande och en massa annat gött! Hade sjukt kul iaf :)

Idag har jag inte gjort så mkt utan spela match, duscha, sovit, kolla på Mitt Liv Som Popstjärna, Gossip Girl, One Three Hill, käkat, suttit vid datorn som jag även gör nudå. Håller på att somna känner mig inte sådär ''Tjooho Kry'' heller så får inte bli sjuk nu iaf. Tänker lägga mig tidigt idag, funderade på om att lägga mig redan nu? jo jag är seriös men Emmi sa att Uptown Girls gick nu kl 20 sen så kanske hinner kolla på den då om jag inte somnar före rättare sagt.

Vill inte Vill inte Vill inte gå till skolan imon, snälla varför finns den för!? sånna där tänkanden har jag ibland och just nu har jag så eftersom jag är tröött och sliten. Orkar liksom inte. Ja upp kvart i 6 då, käka frulle klä på sig o.s.v sen sitta i skolan från 08:20 till 15:20 på en måååndag! AAAAAAAAH vill bara skrika ut allt jag har inom mej! Nu blev ja så deppig så jag lär nog lägga ner för dagen att skriva, men ha en bra kväll /sb
(Slänger in ngn bild också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0