IDOL, HERE WE COME

Skolan gick galant lite långtrökig idag men imon går vi till halv 12 så det lugnar ner det hela. Efter skolan mötte jag å Emmi upp Sebb och vi fick våra INSPARKEN biljetter. Stog ett långt tag och snackade skit med han också =)
Efter det åkte vi alla åt våra håll. När man kom hem va det bara dags att sätta igång med lite plugg eller ska man säga läxa kanske? Aja, gick väl sådär men IDOL 2008 började ju nästan på dirren efter jag käkat så hann inte börja göra så mkt på läxan. IDOL då, jo så kul men synd bara att de bytt jury nu. Så skööna de har varit alla deras år på IDOL.
Men men de här kommer nog bli kul det också!

Imorgon slutar vi tidigt, börjar halv 9 slutar halv 12 då, har bara engelska, känns skönt med tanke på att man är ledig på fredagen. Helgen kommer och fyfan vad skönt efter denna vecka i skolan. Ska umgås med Emmi hela helgen närmare bestämt och på söndag morgon har jag match kl 11 mot Strömsbro, hemma på skogsvallen.

Har egentligen inget mer att säga bara det är jag har gjort så jävla mkt läxa nu så fingrarna har fått kramp nästan. Skrivit, skrivit & skrívit på detta tangentbord, ja jag vetinte hur länge!? Nu för en stund sen slutade SATC och jag måste lägga mig, klockan är fan halv 1 snart för goood Siiick!? hörs imorgon Tjing /sb

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0