I WANT TO SLEEP ALL NIGHT LONG

Jag är död, jag är trött och jag är vrålmätt.
Positivt, näe inte riktigt. Idag kommer jag iaf lägga mig runt 21 - 22 vad det känns som, å nu var jag seriös för en gångs skull, har somnat framför tvn i omgångar när jag kom hem från skolan, så det är ett tecken på trötthet!
Tänkte fortsätta lite på några uppgifter jag har kvar samt börja på min novell som vi ska skriva på svenskan, men jag känner verkligen inte för de, så imon är en dag som de får gå åt till.
Kollar lite smått på tvn och trycker runt på laptopen utan anledning, Blir ett trött-inlägg idag kände jag, inge happy miner alls, så ska inte deppa ner en hel mängd människor nu utan kolla klart på tv plus läsa nya FRIDA som kom idag, där det står sjukt mkt om HSM å gänget:) Just ja, fick övningskörningsinformation också i postlådan, så snart ser man en ute på gatorna här hoppas man! Lite positivt slutade jag med iaf i detta inlägg, nu som sagt blire tv. Tjing /sb

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0