I KILL MYSELF

Nu skiter jag ner mig snart eftersom jag sitter inne å kollar på borgavattnets hemsida med en riktig sann historia om att det spökar! Man får nå jäva diplom om man klarar natten KLARAR!? hallå! å där ska tydligen jag Emmi å Malin våga oss på med rörande saken, nä jävla tre kärringspöken som glor på en, knackningar, fotsteg, nån tavla som ngn rör sig i, bli utkastad från nån gungstol, få nån kratta i huvve, kan inte knäppa kort då blira bara mörkt men hur bra som helst ute, personalen drar där ifrån om nätterna för det är så äckligt, man har tur om man vågar sig vara kvar en natt, FYFAAN!
Sånt där ska man våga sig på åxå å jag sitter å snart tar självmord här hemma bara OMG!

Aja dags å lugna ner sig kanske. Träningen gick super och nyss käkat å sitter å kollar på IDOL, lite roligare de, tröck nyss ner sidan å ska gå in på den sidan imon å kolla på nå ruckelbilder från vad som man kan råka vara med om inne där i huset. Aja det är i Jämtland så om vi åker blir det på ngt lov. Ikväll skulle jag egentligen plugga lite men tror jag skippar idag å gör allt imon eftersom då har man ingen träning heller att tänka på :) men sjukt bra med helg iaf, blir klassfest på lördag, taggad, plus att den 4de blir det klassfest för alla 9Bor :) Underbart! NU måste ja kika på IDOL! Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: J.b

Är det klassfest på lördag? :o

2008-09-24 @ 09:09:39
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: /SB

OJA ATT DET ÄR :D

2008-09-24 @ 12:09:13
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0