I CAN SHOW YOU THE WORLD, SHINING SHIMMERING SPLENDID..

Ja skolan gick som smort, lite långtröökig här och där men gick ändå rätt fort iaf. Tur de. Slutade 16:05, rätt sent eller egentligen ska jag inte klaga, för det finns vissa stackare här i sandviken som får sluta runt 17:20 om inte senare! Skulle jag absolut inte palla. Men iaf så efter skolan så blev det i med lite mackor i magen och sedan åkte Emmi sin väg och jag drog till träningen. Kul träning men olika övningar och tävlingar :)

Well, kom hem duschade, käkade och nu har jag nyss kollat på The Perfect Man och nu sitter jag & kollar på SATC, men har bestämt mig för att lägga mig före 24 iaf. Imon går vi till halv 4, Administration Marknadsföring & Idrott står det på schemat. Nu jädrar ska den dagen gå fort imorgon! På torsdag går vi till halv 12 och fredag är vi ledig å sen kommer den efterlängtande helgen igeeen! Så run run run veckkaa!

Har nog skrivit det jag ville ha ut mig från idag, sätter in lite bilder somvanligt som man knäpper under dagarnas gång. Sen säger jag gonatt och vi hörs imon Tjing /sb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0