HELL YEAH, I'M ALIVE

Ja, nu sitter man på lektion marknadsföring med Malin är vad vi har nu, hon står där framme och pratar om ''planera din marknadsföring'' allt fanns inne på Progress sa hon då vi alla hade börjat skrivit av den text hon visar upp på sin dator typ. Så äsch tänkte vi å la av med allt skrivande och börja skriva blogg istället. Innan nu har vi haft lunch och före de hade vi Administration med Carolina. Well, har inge lust att sitta kvar här i skolan utan känner känslan av att få åka hem puh, ja tack de vill ja, men gissa vad, vi har en till lektion. Idrott. Näää inte idag snälla!?

Det enda man hör nu är allas tryckande på tangenterna plus malins röst. Lite småkul att kunna göra en massa annat medan läraren står där och snackar utan att hon märker hih..

Det här med Mini Big Bang då, ja vi läste nu på Aftonbladet att det va klart och ja vi lever ju som ni ser eller? haha, fast min oro om det där har vart borta hela dan så har inte tänkt på de precis. Men än så länge behöver ju inte jorden gå under tkr ja :) Några personer hade också gjort ngn slags ''Hån-film'' till de forskare som hade gjort detta experiment, tkr ja va bra för varför ska man lägga ner tid på sånt där?. asså jag förstår ashäftigt med astronomi och hur jorden kom till bla bla.. men man vill väl inte göra en sån risk att jorden går under, de va det dummaste. Det vill väl ingen, hoppas ja!

Efter skolan kommer jag åka hem, göra klart ALLA läxor ja har å sedan bara tare lungt  helt enkelt. Har en del läxor att göra å fredagen närmar sig så, ledig står det framför mina ögon nu hela tiden så inge mer med de. Men ska försöka fixa läxorna dirr när ja kommer hem å sedan väntar nog Tvn på mig.. Aja ska kolla på andra bloggar nu å lyssna lite smått på Malin eller Nä varför de? haha (så intresserad, verkligen)  Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0