EVERYDAY IS SO WONDERFUL

Happ, har nyss haft Administration A med Carolina, blev mkt prat men ändå mkt arbete, typ uppifter och annat skit. Har nyss käkar lunch med Jenna Emmi & Anneli. Nu sitter vi ner vid nå bord å sånt innan Marknadsföringen ska börja och Anneli ska ha idrott. Idrott ska vi faktiskt också ha, fast sista lektionen, men de andra hade hört att man inte behöver vara ombytt och sånt trams utan att vi ska bara leka lite sen får vi gå hem. Så skönt de iaf :)

Efter skolan idag ska jag å Emmi möta upp Sebb för att köpa våra biljetter från han till INSPARKEN som är nu nästa helg, ser fram i mot de! plus efter de ska jag hänga med Johanna och kolla på födelsedagspresent åt en viss brorsa som jag har, han fyller hela 18 år på lördag. 18, jag vill också vara 18 fast mest 20 då för då äre mer frihet till allt ju haha. Men det är ju några ynka år dit då :/ Men så länge man är ung så är jag nöjd!

Ska inte sitta å skriva nå mer nu tror ja annars kanske det blir en långislogg inlägg och sånt orkar ja inte med nu, inte andra heller kanske så måste nog runda av lite, ni ser det där tog ännu en lång stor mening, fast ja egentligen bara kunde skriva hejdå. Ja ni ser igen, men nu ska jag lägga av =) Tjing /sb

 

Kommentarer
Postat av: Emmi

18 är nyckeln till allt ;) läängtar dit men plutt på dig att du blir det före mig din skit!!

2008-09-03 @ 12:09:45
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

haha EXAKT! jaa jag bara njuter av att vänta på min 18-årsdag ;)

2008-09-04 @ 00:18:39
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0