EVEN IF IT TAKES A LIFETIME..

Förkyld förkyld & åter igen förkyld. Inte kul det här nå mer...
Kunde inte träna idag pga min förkylning, hann med en fika med Emmi idag på ''Marran'' och en donken sväng med Happy Meal efter skolan iaf, kändes helt okej då men nu är jag helt död. Sitter nere i Boänge, hängde med mamma hit eftersom man inte har så mkt å göra en torsdagkväll tydligen. Imon äre fredag, och sån tur har man inget kvar i skolan att göra så det blir en ledig dag. Tänker inte sova för länge imon heller, ja det är ju fredag.. kan ju inte sova bort den dagen precis.

Hinner nog checka in någon film innan jag lägger mig också, min förkylning gör mig rätt trött så får se om ja siktar på en tidig eller sen kväll, det beror på.. Nu ska jag iaf lyssna på min underbara musik och kolla på American Gladiators som gick nu tydligen, kanske är ngt, Hoppas iaf. Har inte sett att det ska vara nå bättre på tv ändå så :)
Ha en bra kväll Tjing /sb

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0